torsdag 22 april 2010

Mocklis i Japan


Blev så överraskad när jag satt och spanade in Mocklis bilder på nätet och hittade den här! En japansk blogg med mocklis mockasiner, väldigt rar.
Nu är det inte så konstigt egentligen eftersom vi sedan ett år tillbaka säljer Mocklis till Japan, men ändå. Tyvärr förstår jag inte vad det står, men fin bild i alla fall!
Till alla er vuxna som önskar mockasiner till er själva kan jag medela att i slutet på maj kommer just dessa turkosa men också de rosa i vuxen storlekar! Håll utkik på vår hemsida.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho, mockasiner till vuxna! Det känns som det är rätt tid att nån fyller det gapet, vibram fivefingers säljer som smör och barfotatrenden är på väg hit från USA. Friska starka fötter är ju även bra för vuxna att ha...

Mocklis Sara + Åse sa...

Japp, de finns i lager nu, finfina vill jag lova.

Anonym sa...

Förstod inte allt heller, men de ger dem ett kärleksbetyg av 5 stjärnor och tycker de sitter bra på fötterna och är svåra att ta av för barnet när de skall lära sig gå...

Och så skrev man att de var en kombination av mjuk mocka, stickad strumpa och stövlar(!)... :D
Fast troligen så är ordet stövlar dialektalt någonting annat som typ en sko eller något...

Jag skulle vilja att ni tog in vuxenmocklisarna i upp till 42/43 också... Öka gärna med en ljusblå eller någon annan pastellfärg för att komplettera... Vi pojkar kan ju vilja ha något annat än rosa och turkos... :D